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삶의 꿀팁

[2014년] 오늘 써먹는 7가지 트위터 팁

by 정상인 입니다. 2021. 9. 29.
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오늘 구현할 수 있는 7가지 인기 있는 트위터 팁

 


2014년 8월 8일 | 애니 코르코스키

 

트위터는 이메일 마케팅 2.0버전입니다. 하나의 총알이 있는 PowerPoint와 같습니다. 다른 소셜 미디어 플랫폼과 다르게 작동하는 가상 커피숍입니다. 그것은 당신을 위해 연구를 수행하고 한 곳에서 컴파일합니다. 귀하의 비즈니스가 최신 유행하고 강력한 기능을 활용하지 않는다면 당신은 잃고 있는 것입니다.

 

 

 



트위터의 설립자들이 웹사이트를 발표했을 때 트위터의 아이디어는 터무니없고 약간 미친 것처럼 들렸지만 2014년 현재 월간 활성 사용자 수는 2억 7,100만 명입니다. (2억 600만명 2021년 2분기) 그렇다면 귀하의 비즈니스는 반응이 좋고 매력적이며 브랜드 가치가 있는 Twitter 존재를 어떻게 만들 수 있습니까? 7가지 팁이 있습니다.

 

 



팁 1: 관련 콘텐츠 만들기


브랜드를 어떻게 전달하고, 어떻게 팔로어를 참여시키고, 어떻게 140자로 모든 것을 요약할 수 있습니까?

우리는 솔루션을 "단어 만들기"라고 부르고 싶습니다. 항상 그렇듯이 모든 것은 브랜드에서 시작됩니다.

당신의 브랜드는 재치 있고 진지합니까? 팔로어가 젊은 층이 많습니까? 노년층이 많습니까? 남성 또는 여성?

 

이러한 질문에 대한 답변은 신속하게 문구 및 브랜드와 잠재고객에 맞는 단어 선택 Twitter를 사용하면 기업이 소비자와 직접 소통할 수 있으므로 관심을 갖고 응답을 받을 수 있는 콘텐츠를 만들어야 합니다.

 

 


사람들이 Twitter에서 귀하의 비즈니스를 팔로우하면 귀하의 서비스와 브랜드를 알게 될 가능성이 있습니다. Twitter에서 비즈니스 성공의 비결은 업계와 비즈니스 메시지의 적절한 조합을 찾는 것입니다. 예를 들어, 패션 디자이너는 항상 최신 컬렉션에 대해 트윗하는 것이 아니라 패션 트렌드와 개인 스타일 구축에 대해 트윗해야 합니다. 팔로어가 당신이 업계 전문가라는 것을 알게 되면 해당 업계에서 제품을 찾을 때 당신의 비즈니스를 신뢰하게 될 것입니다.

 

 

 

 


팁 2: #hashtags 활용


Twitter는 뉴스와 인기 급상승 주제를 팔로우하고 한 곳에서 편집할 수 있는 방법을 개발했습니다. 

바로 해시태그입니다. 파운드 기호(또는 해시)는 바로 뒤에 오는 단어 또는 단어 그룹을 검색 가능한 링크로 바꿉니다. 

이를 통해 콘텐츠를 구성하고 해당 키워드를 기반으로 토론 주제를 추적할 수 있습니다. 

따라서 Rebranding에 대해 게시하려면 트윗에 #Rebranding을 포함하여 대화에 참여하십시오. 

해시태그는 업계 뉴스 및 주제에 대한 연구를 수행하는 데 매우 유용하며 비즈니스에서 최신 트렌드를 파악할 수 있습니다.

 

 

 

 

 


팁 3: 시각적이어야 합니다.


트윗과 함께 사진을 추가하는 것은 팔로워의 관심을 끌 수 있는 좋은 방법입니다. 

사진은 리트윗(RT)되거나 답장을 받아 트위터 페이지에 트래픽과 팔로워를 추가할 가능성이 높습니다. Twitter 사용자가 페이지를 우연히 발견하면 브랜드 가치가 있고 시각적으로 매력적인지 확인하고 싶을 것입니다. 최근 Twitter는 Twitter 핸들의 레이아웃을 업데이트하여 페이지를 더 쉽게 개인화하고 브랜드화할 수 있도록 했습니다.

 

 


팁 4: 모든 사람에게 응답하십시오. 네, 여러분.

 

브랜드가 참여도를 높일 수 있는 또 다른 방법은 전송되는 모든 단일 트윗에 응답하는 것입니다. Nike와 같은 국제 브랜드를 관리하든 지역 미용실을 관리하든 질문을 하거나 문제가 있거나 칭찬을 하는 모든 팔로워에게 감사 인사를 하고 응답하는 것이 중요합니다. 어떤 사람들은 답장을 보낼 것이고, 다른 사람들은 단순히 당신이 그들과 약혼했음을 친구들에게 보여주고 싶어 당신의 반응을 리트윗할 것입니다. 이러한 방식으로 단일 팔로워와 소통하는 것이 아니라 훨씬 더 많은 청중과 소통할 수 있습니다.

당신을 팔로우하는 사람을 추적하십시오. 잠재 고객, 업계 경쟁자, 언론 매체 등. 이는 트윗을 개발하고 새로운 인구 통계에 접근하는 데 도움이 됩니다.


팁 5: 유행을 따라가세요.

팔로워를 업데이트하는 콘텐츠는 시간과 관련이 있고 리트윗할 가치가 있고 자주 업데이트되어야 합니다. 이러한 일이 발생하도록 하는 한 가지 방법은 트윗 일정이 포함된 편집 캘린더를 만드는 것입니다. 편집 캘린더는 일을 체계적으로 유지하고 밀접하게 따라갈 때 매일 소셜 미디어 존재를 보장합니다. 또한 두려운 오타를 피하는 데 도움이 됩니다. 아무도 그럴 시간이 없어!

 

 

 

 

 


팁 6: 도구 활용

인터넷은 일을 더 쉽게 만들어줘야 합니다. 맞죠? 오른쪽. 이러한 도구 중 일부와 팀을 이루어 트위터 생활을 좀 더 쉽게 만들어 보세요.

링크를 공유할 때 URL 단축 확장 프로그램을 사용하여 URL을 간단한 링크 바로 가기로 만든 다음 해당 링크 바로 가기를 Twitter 업데이트에 붙여넣습니다. 140자? 괜찮아요.

Twitter의 고급 검색 도구를 사용하여 좀 더 자세히 살펴보세요. 이 메커니즘을 통해 단어, 언어, 트위터 계정, 장소, 날짜, 긍정 또는 부정을 기반으로 트윗을 검색할 수 있습니다. 최첨단에 대해 이야기하십시오.

여러 소셜 네트워크에서 캠페인을 실행하려면 Hootsuite 또는 Sprout Social과 같은 도구를 사용하십시오. 이러한 다기능 대시보드를 통해 마케팅 캠페인을 시작하고 잠재고객을 늘리며 팀워크 흐름을 간소화할 수 있습니다.

 

 

 

 


팁 7: 목록 만들기

종종 눈에 띄지 않는 Twitter의 핵심 기능 중 하나는 목록입니다. 트위터 홈페이지에서 팔로우하는 계정을 그룹으로 만드는 목록을 만들 수 있습니다. 예를 들어 "클라이언트" 목록과 "미디어" 목록이 있을 수 있습니다. 이 기능은 다음과 같은 경우에 유용합니다.

 

 

 

 

7 hot Twitter tips you can implement today

August 8, 2014 | Annie Korkowski

 

Twitter is email marketing 2.0. It is like PowerPoint with one bullet. A virtual coffee shop that works like no other social media platform. It does the research for you, compiles it in one place and if your business is not taking advantage of its hip and powerful functionality, boy you’re missing out.

The idea of Twitter probably sounded far-fetched and a little insane when its founders pitched the website, but as of 2014 there are 271 million monthly active users. So, how can your business create a Twitter presence that is responsive, engaging and brand worthy? We‘ve got 7 tips for you.

 

 

Tip 1: Create relevant content

How do you convey your brand, engage your followers and wrap it all up into 140 characters? We like to call the solution "wordsmithing.”As always, it all starts with your brand—is your brand witty or serious? Are your followers young or old? Men or women? The answers to these questions will quickly lead you to phrases and word choices that fit your brand and audience. Twitter allows businesses to directly engage with consumers, so be sure to create content that will interest them and warrant a response.

Chances are, if people follow your business on Twitter, they are aware of your services and brand. The secret to success as a business on Twitter is finding a good mix of industry and business messages. A fashion designer, for example, should not always tweet about their latest collection, but instead about fashion trends and building personal style. When your followers learn that you’re an industry expert, they’ll trust your business when they look for a product in that industry.

 

 

 

Tip 2: Utilize #hashtags

Twitter developed a way for news and trending topics to be followed and compiled in one spot: hashtags. The pound sign (or hash) turns any word or group of words that directly follow it into a searchable link. This allows you to organize content and track discussion topics based on those keywords. So, if you wanted to post aboutRebranding, you would include #Rebranding in your tweet to join the conversation. Hashtags are incredibly useful in conducting research about industry news and topics and allow for your business to stay up to date with the latest trends.

 

 

Tip 3: Be visual

Adding a photo to accompany your tweet is a great way to capture the attention of your followers. Pictures are likely to be retweeted (RT) or replied to, adding traffic and more followers to your Twitter page. When Twitter users do stumble upon your page, you’ll want to make sure it is brand worthy and visually engaging. Recently, Twitter updated the layout of their Twitter handle, making it easier for pages to be personalized and branded.

 

 

Tip 4: Respond to everyone. Yes, everyone.

Another way brands can improve their engagement is to respond to every single tweet that is sent their way. Whether you’re managing an international brand like Nike, or a local hair salon, it is important to say thank-you and respond to every follower who asks a question, has a problem, or gives you a compliment. Some will respond back, and others will retweet your response simply because they want to show their friends that you’ve engaged with them. In this way, you’re not just engaging with a single follower, you’re engaging with a much wider audience.

Keep track of who follows you; potential clients, industry competitors, media outlets, etc. This will help you develop your tweets and reach out to new demographics.

 

Tip 5: Don't be fashionably late

The content you update your followers with should be time relevant, retweet-worthy and updated often. One way to ensure these happen is to create editorial calendars that include a schedule of your tweets. Editorial calendars keep things organized and when followed closely, guarantee a daily social media presence. They also aid in avoiding the dreaded typo. Ain’t nobody got time for that!

 

 

Tip 6: Utilize tools

The internet is supposed to make things easier, right? Right. Team up with some of these tools to make your Twitter life a bit easier.

When sharing links, use a URL shortener extension to turn URLs into brief link shortcuts, then paste those link shortcuts into your Twitter update. 140 characters? No problem.

Use Twitter’s Advanced Search tool to dig a bit deeper. Through this mechanism, you can search for tweets based on words, language, twitter accounts, places, dates, positivity or negativity. Talk about cutting-edge.

To execute campaigns across multiple social networks, use tools like Hootsuite or Sprout Social. Through these multi-function dashboards, you can launch marketing campaigns, grow your audience and streamline teamwork flow.

 

 

Tip 7: Create lists

One core Twitter feature that often goes unnoticed is Lists. From your Twitter homepage, you can create lists that build the accounts you follow into groups. For example you might have a "clients” list and a "media” list. This feature is helpful for those who follow many Twitter accounts. Clicking on your lists will feature a timeline of tweets only from the accounts associated with the list. It's a great way to get ideas for accounts to follow and to keep track of topics/groups you are interested in.

Take these tips and head straight to your Twitter account. Stay engaged, interested and inquisitive in your followers and industry topics and you’ll see social engagement like never before. #GoGetEm